sobota, 16 sierpnia 2014

Pij soki w... Pesca Fresca

Dobrze znać miejsca w swoim najbliższym otoczeniu, w których można zjeść coś pysznego, posiedzieć w przyjemnej atmosferze, pogadać ze znajomymi po pracy. Warto wiedzieć, gdzie spotkać się na późny obiad czy piwo, wpaść po ciacho i kawę czy wyrwać się na biurowy lunch.  Postanowiłam więc odwiedzić lokale w dzielnicy Gdańska, w której spędzam większą część moich dni - jest to Wrzeszcz :) moje centrum działania w tym mieście, węzeł przesiadkowy, punkt spotkań, ulubiona biblioteka, kilka fajnych sklepów i jadłodajnie do sprawdzenia. To tu od kilku miesięcy  pojawiam się rano i z kartą w ręku kroczę do biura, by grzecznie zasiąść przy biurku. Ale nie samą pracą człowiek żyje... :) Korporacyjny zespołowy obiad stał się już u nas tradycją, a ja  mogę dumnie nazwać siebie dyktatorem lunchu ;) - kieruję kolegów do nowo odkrytych miejsc i wyczekuję ich oceny. Tym razem mój wybór padł na Pesca Fresca w Centrum Handlowym Manhattan.




Pamiętam, że pierwszy raz odwiedziłam Pesca Fresca ponad rok temu, zupełnie przypadkiem, i zastanawiałam się jak długo lokal pozostanie na mapie tego centrum handlowego. Udało się! Jest tam do dziś. Trzeba przyznać, że wiele niesieciówkowych kawiarni/bistro, które próbują swoich sił w gąszczu sklepów, szybko upada bo są wypierane przez frappopapucino w stajlisz kubku, hamburgero-coś i ciastkopodobne świństwa (do ciastek wrócimy wkrótce)...

Dlaczego Pesca Fresca?
Po pierwsze świeżość, którą czuć od przekroczenia progu. Zapach świeżo wyciskanych soków zaprasza i zachęca do skosztowania.
Po drugie i trzecie: szybko i smacznie. Na koktajl, sok, sałatkę czy panini nie trzeba długo czekać. Porcje zadowalają przeciętny żołądek :) a wszystko jest robione na naszych oczach.
Zajadając się kanapką z kurczakiem zauważyłam, że wiele osób wpada tu po smoothies czy sok i w drogę! A wybór smaków jest spory więc każdy znajdzie coś dla siebie.

Co tu można wszamać?
Nie ma się co nastawiać na wystawny niedzielny obiad. Jak piszą o sobie na fejsbuku, Pesca Fresca to pijalnia soków owocowych i warzywnych oraz smoothies, gdzie znaleźć też można sałatki, panini i zupy. 

Czy to się opłaca?
Wiadomo, jedzenie na mieście nie należy do najtańszych przyjemności. Zestaw jak na zdjęciu: panini z kurczakiem oraz koktajl truskawkowy to 20 zł.
Na profilu fb nie ma menu i cennika.

Pesca Fresca to lokal w centrum handlowym więc nie wymagajmy eleganckiego wystroju czy designerskich kanap. To dobre miejsce na spotkanie w ciągu dnia, szybką zdrową przekąskę w czasie zakupów czy przejrzenie w spokoju gazety popijając koktajl.

Mnie przekonali. Panini w swej prostocie zdobyło moje serce (i żołądek :D ).



Pesca Fresca
CH Manhattan - wejście od Jaśkowej Doliny, obok apteki
Gdańsk Wrzeszcz
al. Grunwaldzka 82

Siostrzana Pesca Fresca znajduje się w Rumi (ul. Sobieskiego 14A).


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz